07 August 2013

Ma Girls

Okayy, meh cuyya kenalkan. Yang pakai tudung tu Farah and free hair ni Aini ! :)
 
Hey hey ! okay. Cantik kan diaorang ni kan kannn ?! haha, kenalkan inilah kengkawan saya dekat sekolah baruu. Haha baru tak baru laa kan :P My classmate too ! ohh tak lupa juga Haliza !
 
 
 
haaa~ tahuu diaorang tantekk tantekk :3
 
Kayy Cuyya ceritakan serba sedikit la eh perangai diaorang ni macam mana.
 
Aini: Setiap pagi dia mesti cakap macam ni "Syaahhminggoo !" hahaha. Happy go lucky jugak laa. :) Kalau dia tak puas hati ke apa apa dia cerita dekat Cuyya laa. Mana taknya duduk sebelah sebelah je kan Aininggg? :* Cuyya kenal Aini ni dari std 5. Tapi this year baru rapat. Hahaha, pelik? tak payah nak dipelikkan :p Haa, dia ni suka nyanyi, buat lawak hambar :P suka merajuk. "Saya tahu saya tak se'special'...." hahaha. Love you Ainingg ! xx
 
Farah: Dia ni budak melayu yang selalu datang awal dalam kelas kitaorang. Cuyya orang kedua melayu. haha ! pagi pagi je tengok dia tidur. Haha, hmm Farahh ni hmm hmm. haha Kita tak ada idea laa :p Tapi satu je, kalau depan depan kitaorang cakap kau aku, kalau texting saya awak. hahaha. pelik pelik :P
 
Haliza: Si kecil yang cute miut ! Hahaha. Dia ni pendiam. *kadang kadang* Well liza pandai ekonomi asas oo. haha jealous ! :P Nanti ajar kita tau liza ! Dia suka nyanyiiii~~ haha, muahh !
 
Tu je laa :3 i love themmmm ! Muahh sikit :*
 
 





No comments:

Post a Comment