28 January 2011

Saya penolong ketua kelas..?

Huhuhu...
aku yang jadi akhirnyaa.....
tapi tak sukaa laaa dengan K.Kketua kelastuu...
patut laa semuaa nyee tak nak jadi penolong..
sebab itu kee..??
tapi nanti kalau nak tukar bole keee..?
a'haaa...tuka ngan Haawa..ciieee~~

urmm..tak pe..tak pe..

aku akan buktikan yang aku boleh bertahan sampai akhir tahun 2011..

maybe...
sebabnyaa...kalau dia kacau aku...
Haaaahhhaaaa...~~
beritau cikgu jee,,. habis ceritaa.. 

Ok...tukar topik pulak  yee..

                                             Pergi rumah Ha'awa/Haawa Wiwi dengan Shaa  
       Dekat rumah Hawa mula-mula...malu...
lepas tuuu...hummmmm...selamber jeee..bilik dia...haiiyaaaa...boleh tahan laaa...kitaa orang gosip-gosip pasal kat sekolaa..
alaaaa...~~
macam kongsi pendapat laa...ape yang tak sukaa..ape yang  sukaa...~~~

bezzt laa jugak kan....
"nanti korang datang rumah aku pulak yeeee.."
hahaha...






hummmm..~~
rase nyaa ini jee laa kowt...
ok laaa gtg now...
bubyee...^_^

No comments:

Post a Comment